Twoje dziecko, nasza misja – skuteczne zajęcia dla pełnego rozwoju

Nasza poradnia psychologiczno-pedagogiczna oferuje kompleksową pomoc dla dzieci, młodzieży i ich rodzin. Zespół doświadczonych specjalistów wspiera dzieci na każdym etapie edukacji, pomagając im radzić sobie z wyzwaniami oraz rozwijać ich pełen potencjał.
NOWOŚĆ! Kursy przygotowujęce do egzaminu ósmoklasisty!

+48 609 554 042
Dlaczego my?

Zaufaj doświadczonym specjalistom w rozwoju Twojego dziecka

Wybierając naszą poradnię, decydujesz się na indywidualne podejście, profesjonalne wsparcie i wieloletnie doświadczenie. Naszym celem jest nie tylko pomoc dzieciom w pokonywaniu trudności, ale także w pełnym rozwijaniu ich potencjału.

Pracujemy z empatią i zaangażowaniem, dbając o harmonijny rozwój każdego dziecka.

Indywidualne podejście

Każde dziecko jest inne, dlatego dostosowujemy zajęcia do jego potrzeb, wyzwań i możliwości

Kompleksowa oferta

Oferujemy szeroki zakres terapii i zajęć edukacyjnych, które wspierają rozwój zarówno umysłowy, jak i emocjonalny dziecka.

Zespół doświadczonych specjalistów

Nasi terapeuci mają wieloletnie doświadczenie i stale podnoszą swoje kwalifikacje, aby zapewnić najwyższy standard opieki.

Nowość!

Poznaj naszą nową ofertę kursów przygotowujących

Przygotuj razem z nami swoje dziecko do egzaminu ósmoklasisty.
Naucz się języka polskiego jako nowego języka (dla obcokrajowców)

Dogodne terminy
Indywidualne podejście
Profesjonalne przygotowanie
Język polski

Zajęcia przygotują Twoje dziecko do egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego.

Język polski jako język obcy

Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych/ nastolatków/ dzieci, które chciałyby rozpocząć naukę polskiego lub rozwinąć swoje umiejętności.

Język angielski

Zajęcia przygotują Twoje dziecko do egzaminu ósmoklasisty z języka angielskiego.

Matematyka

Zadbaj o przyszłość swojego dziecka już dziś! Nasz kurs to inwestycja w pewność siebie i sukces na egzaminie ósmoklasisty z matematyki.

01

Arteterapia


Zajęcia arteterapeutyczne dla dzieci są formą wsparcia psychologicznego i emocjonalnego, wykorzystującą działanie sztuki jako środek terapeutyczny. Dzięki nim dzieci mają możliwość wyrażenia siebie i swoich emocji poprzez różnorodne techniki plastyczne, co sprzyja ich zdrowiu psychicznemu
i emocjonalnemu rozwojowi.
Zajęcia te są skierowane do szerokiego grona odbiorców, w tym dzieci z potrzebami specjalnymi, dysfunkcjami, a także tych, które doświadczają trudności emocjonalnych lub społecznych.

Oczyszczenie z problemów i złych emocji
Rozładowanie stresu
Znalezienie uważności na siebie i swoje potrzeby
02

Biofeedback terapia


Biofeedback dla dzieci w wieku szkolnym jest szczególnie skuteczny w przypadku dzieci z trudnościami w nauce, ADHD, problemami z koncentracją oraz nadpobudliwością.

Poprawie koncentracji i uwagi, co ułatwia codzienne funkcjonowanie w szkole
Nauce radzenia sobie z emocjami, takimi jak lęk czy złość
Wspieraniu pamięci i zdolności do skupienia na wykonywanych zadaniach
03

Diagnoza i opinia
o gotowości szkolnej

Diagnoza gotowości szkolnej ma na celu ustalić, czy dziecko 7-letnie osiągnęło poziom rozwoju, który pozwoli mu sprostać wymaganiom szkolnym. Przygotowanie informacji o gotowości dziecka do rozpoczęcia edukacji w szkole to obowiązek każdego wychowawcy w zerówce, a wyniki tego badania mogą pomóc rodzicom podjąć decyzję, czy zapisać dziecko do szkoły, czy też wnioskować o odroczenie obowiązku szkolnego.

Słabe i mocne strony funkcjonowania dziecka
Ocena wpływu czynników środowiskowych
Obserwacja, jako główne narzędzie diagnostyczne
Obserwacja, jako główne narzędzie diagnostyczne



04

Diagnoza i opinia o gotowości dziecka do udziału w spocie/programie telewizyjnym

Diagnoza ta pozwala ocenić zdolności komunikacyjne, emocjonalne i poznawcze dziecka, aby upewnić się, że będzie w stanie sprostać wymaganiom takiego zadania w sposób bezpieczny i odpowiedni dla jego wieku

Ocena gotowości emocjonalnej
Sprawdzenie zdolności komunikacyjnych
Weryfikacja zdolności poznawczych
05

Diagnoza pedagogiczno-psychologiczna

jest ono uczniem zdolnym, wymagającym innego podejścia. Diagnoza dotyczy także przedszkolaków, aby określić ich gotowość szkolną i podjąć decyzję o rozpoczęciu edukacji w klasie I. Może skutkować odroczeniem obowiązku szkolnego, gdy dziecko nie osiągnie odpowiedniego poziomu. Badaniu poddawani są także uczniowie klas I-III z trudnościami w pisaniu, czytaniu czy liczeniu oraz starsi uczniowie w celu potwierdzenia wcześniejszych diagnoz, np. dysleksji.

Ustalenie przyczyn niepowodzeń szkolnych
Ocena gotowości szkolnej
Identyfikacja uczniów zdolnych i z trudnościami w nauce

06

Diagnoza psychologiczna + wydanie opinii o dysleksji

Nasza poradnia oferuje specjalistyczną diagnozę psychologiczną, której celem jest ocena, czy dziecko zmaga się z dysleksją – specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania. Po przeprowadzeniu szczegółowych badań, wydawana jest opinia, która pomaga dostosować wsparcie edukacyjne do indywidualnych potrzeb dziecka.

Identyfikacja dysleksji
Określenie poziomu trudności
Wydanie opinii
07

Forbrain

Wykorzystuje specjalne słuchawki z przewodnictwem kostnym, które pomagają poprawić przetwarzanie słuchowe oraz zdolności komunikacyjne. Terapia jest skierowana do dzieci z trudnościami w mowie, koncentracji lub nauce.

Poprawa koncentracji
Wzmocnienie mowy i języka
Stymulacja pamięci
08

Integracja Sensoryczna

Proces diagnozy integracji sensorycznej w naszej poradni składa się z kilku kluczowych etapów, które pozwalają na dokładne i kompleksowe zrozumienie potrzeb oraz problemów dziecka. Stosujemy sprawdzone metody oraz specjalistyczne narzędzia, aby zapewnić najwyższą jakość usług diagnostycznych.

Integrację podstawowych reakcji posturalnych
Integrację obu stron ciała
Stymulację rozwoju reakcji równoważnych, praksji, orientacji przestrzennej i lateralizacji
Rozwój czucia powierzchownego i głębokiego
09

Kreatywna matematyka

Zajęcia te oferują nowoczesne i kreatywne podejście do nauczania matematyki, kładąc nacisk na wielozmysłowe poznawanie zagadnień matematycznych. Program skupia się na rozwijaniu kreatywności, kształtowaniu kompetencji matematycznych oraz odkrywaniu matematyki z zupełnie nowej perspektywy. Przykładowe moduły:

Matematyczne kodowanie
Geometria ukryta w zabawie
Sensoryczna matematyka
10

Logopedia


Terapia logopedyczna to proces oddziaływań mających na celu zdobywanie umiejętności nadawania i rozumienia mowy, a także komunikacji, czyli wymiany informacji pomiędzy użytkownikami języka

kształtowanie mowy i komunikacji w przypadku ich braku
przywracanie mowy i komunikacji w przypadku ich utraty
usprawnianie mowy i komunikacji w przypadku występowania dysfunkcji 
11

Logorytmika

Logorytmika to metoda terapeutyczna łącząca elementy logopedii i rytmiki, mająca na celu poprawę mowy, słuchu fonematycznego oraz koordynacji ruchowej. Dzięki połączeniu muzyki, rytmu i ćwiczeń ruchowych, terapia wspiera rozwój komunikacyjny dzieci, pomagając im lepiej wyrażać się i rozumieć otaczający świat.

Poprawa wymowy i rytmu mowy
Rozwój koordynacji ruchowej i słuchowej
Wspieranie komunikacji i wyrażania emocji
12

Nauka czytania
i pisania metodą strukturalną

Zapraszamy na zajęcia z nauki czytania i pisania prowadzone Metodą Strukturalną – innowacyjną i skuteczną metodą, stworzoną z myślą o uczniach z trudnościami w nauce oraz młodszych dzieciach pragnących szybko opanować umiejętności czytania i pisania.

Precyzyjną diagnozę przyczyn trudności w nauce czytania i pisania
Indywidualnie dobrane materiały dydaktyczne i zeszyty ćwiczeń
Wysoką skuteczność potwierdzoną badaniami naukowymi.
13

Neurologopedia – terapia

Ukierunkowana jest na likwidowanie zaburzeń mowy i komunikacji spowodowanych uszkodzeniem ośrodkowego układu nerwowego.

Poprawa artykulacji i płynności mowy
Stymulacja rozwoju mowy
Zwiększenie umiejętności komunikacyjnych
14

Polski na start: zajęcia języka polskiego jako obcego

Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych/starszych nastolatków/dzieci, które chciałyby rozpocząć naukę polskiego lub rozwinąć swoje umiejętności. Na zajęciach uczymy przede wszystkim komunikacji w języku polskim w sytuacjach codziennych i, krok po kroku, wprowadzamy w tajniki gramatyki. Oferujemy kursy indywidualne, w parach lub w małych grupach do maksymalnie 8 osób.

Zajęcia dwa razy w tygodniu po półtorej godziny
W trybie on-line lub stacjonarnie
Od poziomu A0 do B1
15

Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
(Reedukacja)

Zajęcia te skierowane są do uczniów dyslektycznych /z deficytami fragmentarycznymi/ z klas O-VIII na podstawie opinii lub orzeczenia Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, podejrzenia dysleksji w wyniku badań przesiewowych, zgłoszenia i opinii nauczyciela bądź rodzica, a także do uczniów mających trudności w nauce języka polskiego.
Celem spotkań jest podniesienie poziomu funkcjonowania ucznia w szkole poprzez dostosowanie zakresu pracy terapeuty do jego indywidualnych potrzeb i zaleceń wynikających z badań lub informacji od opiekunów i nauczycieli. Przykładowe realizowane zadania:

Zajęcia korekcyjno kompensacyjne – matematyka
Zajęcia wspierające klas 7 – 8
16

Soundsory

Terapia wspierająca integrację sensoryczną i rozwój mowy
Soundsory to innowacyjna metoda terapii słuchowej, która wspiera rozwój umiejętności motorycznych, mowy oraz integracji sensorycznej. Dzięki specjalnym słuchawkom, które łączą muzykę z ćwiczeniami ruchowymi, terapia pomaga dzieciom z trudnościami w koncentracji, mowie i przetwarzaniu bodźców sensorycznych.

Poprawa integracji sensorycznej
Rozwój mowy i komunikacji
Wzmocnienie zdolności motorycznych
17

Terapia psychologiczna

Terapia psychologiczna dla dzieci to proces, który pomaga najmłodszym w radzeniu sobie z trudnościami emocjonalnymi, społecznymi i behawioralnymi. Wspiera rozwój emocjonalny, budowanie pewności siebie i zdrowych relacji z otoczeniem. Dostosowana do wieku dziecka, terapia pomaga w rozwiązywaniu problemów takich jak lęki, trudności w relacjach z rówieśnikami, problemy szkolne czy niska samoocena.

Wzmocnienie zdrowia emocjonalnego
Budowanie pewności siebie
Rozwój umiejętności społecznych
18

Terapia ręki

Terapia ręki to specjalistyczna forma zajęć terapeutycznych, której głównym celem jest poprawa funkcjonowania dziecka w codziennym życiu oraz w czynnościach samoobsługowych. Zajęcia te pomagają w usprawnieniu motoryki małej, precyzyjnych ruchów dłoni i palców oraz dostarczają wrażeń czuciowych. Terapia ręki jest skierowana do dzieci z zaburzeniami rozwoju oraz do dzieci w normie intelektualnej, które mają specyficzne trudności w uczeniu się.

Wzrost pewności siebie i poczucia własnej wartości
Redukcja lęku i poprawa samopoczucia
Poprawa samooceny i pewności siebie




19

Terapia przetwarzanie słuchowe Metodą Tomatisa®

To nieinwazyjna metoda stymulacji sensorycznej, w której ucho przetwarza komunikaty sensoryczne, wspierając mózg. Trening słuchowy skraca czas analizy dźwięku, poprawiając uczenie się, pamięć i uwagę. Polega na słuchaniu muzyki, głównie Mozarta, przez specjalne słuchawki przesyłające impulsy powietrzne i kostne, wspierające neuroplastyczność mózgu.

Poprawa koncentracji i uwagi
Zwiększenie zdolności uczenia się
Wzmacnianie rozwoju neuroplastycznego
20


Trening Umiejętności Społecznych

To forma terapii grupowej, która pomaga dzieciom i młodzieży rozwijać zdolności interpersonalne, takie jak komunikacja, współpraca, empatia oraz radzenie sobie w trudnych sytuacjach społecznych. Dzięki praktycznym ćwiczeniom i symulacjom, uczestnicy uczą się budować zdrowe relacje z rówieśnikami i dorosłymi, co wpływa na ich lepsze funkcjonowanie w codziennym życiu.

Rozwój komunikacji
Budowanie relacji
Radzenie sobie w trudnych sytuacjach
21


Warsztaty psychologiczne dla rodziców

Nasza poradnia organizuje warsztaty psychologiczne dla rodziców, które mają na celu wsparcie w zrozumieniu i lepszym radzeniu sobie z potrzebami dzieci o różnych wymaganiach. Warsztaty dostarczają praktycznych narzędzi i wiedzy, które pomagają w codziennych wyzwaniach wychowawczych.

Zrozumienie potrzeb dziecka
Rozwijanie umiejętności wychowawczych
Wsparcie emocjonalne dla rodziców
22


Zajęcia poprawiające koncentrację – indywidualne i grupowe

Zajęcia są skierowane do dzieci, które mają trudności ze skupieniem uwagi w trakcie nauki, wykonywania codziennych zadań lub podczas zajęć szkolnych. Program jest odpowiedni zarówno dla uczniów, którzy potrzebują indywidualnego podejścia, jak i tych, którzy lepiej funkcjonują w grupie, ucząc się przez interakcje z rówieśnikami.

Poprawa zdolności skupienia
Rozwój samodyscypliny
Lepsze radzenie sobie z rozpraszaczami
23

Zajęcia wspierające ukierunkowane na egzamin końcowy z języka polskiego dla uczniów kl. VI-VIII


Celem zajęć jest sprawdzenie wiadomości szkolnych ucznia, powtórzenie tematów, których  nie zrozumiał  lub uległy one zapomnieniu. Poprzez ponowne zapoznanie go z ich zakresem, podanie zasad i wykonanie ćwiczeń sprawdzających uczeń ma tym samym możliwość uzupełnić i podnieść poziom swojej wiedzy. Zakres pracy z uczniem:

Fonetyka, fleksja, Testy
Ortografia, wypowiedzi pisemne
Słowotwórstwo, gatunki i rodzaje literackie
Nowość w naszej ofercie!

Kursy przygotowujące do egzaminu ósmoklasisty

Zajęcia przygotują Twoje dziecko do egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego.

90 min
125 zł

Zajęcia przygotują Twoje dziecko do egzaminu ósmoklasisty z języka angielskiego.

90 min
125 zł

Zajęcia przygotują Twoje dziecko do egzaminu ósmoklasisty z matematyki.

90 min
125 zł

Zadbaj o pewność i sukces swojego dziecka na egzaminie – zapisz je na nasz kurs przygotowujący do egzaminu ósmoklasisty już dziś!

Scroll to Top